Zainteresowanie tematem odchudzania stale wzrasta. Jest to efekt narastającego problemu nadwagi i otyłości.

ABC Odchudzania

Chcesz wiedzieć jak schudnąć? Zaznajom się z ABC Odchudzania, czyli trzema kluczowymi krokami, które pozwolą zgubić Tobie zbędne kilogramy.

A: DIETA

Odchudzanie i dieta bardzo często traktowane jest jako synonim. W zasadzie można to tak odbierać, ale nie można zapominać, że na procesy odchudzające składają się także inne elementy.

Dieta odchudzająca to taka, której bilans kaloryczny jest mniejszy od zapotrzebowania generowanego przez organizm. Dzięki temu, zmuszamy organizm by pobierał energię z materiału zapasowego – tłuszczu.

dieta na odchudzanie

Bilan kaloryczny powinien być mniejszy o 200-300 kalorii. Nie zaleca się stosowania diet głodówkowych, gdyż bardzo często towarzyszy im efekt jojo.

B: TRENING

Ćwiczenia na odchudzanie, czyli trening. Równie istotny jak dieta. Za sprawą aktywności fizycznej organizm generuje zapotrzebowanie energetyczne (zużywa materiał energetyczny). W momencie kiedy kończy się materiał energetyczny korzysta z zapasów organizmu – tkanki tłuszczowej. Tym samym zachodzi proces spalania tłuszczu. Dlatego też, niezwykle istotne jest by trening był dłuższy, niż 30 minut.

Trening na odchudzanie opierać się musi na ćwiczeniach tlenowych: szybkiej jeździe na rowerze, bieganiu lub pływaniu. Aerobiczny trening jest zdecydowanie najskuteczniejszym rozwiązaniem.

C: SUPLEMENTACJA

Suplementacja to niezwykle ważny dodatek dla procesów treningowych i dietetycznych. Za sprawą odżywek możemy spotęgować efekt diety i ćwiczeń. Nie należy jednak spodziewać się efektów idących w dziesiątkach kilogramów.

Wybierając suplementy odchudzające warto kierować się opiniami i niezależnymi rankingami. Nie warto ufać reklamom, które zapewniają o niesamowitym, rewolucyjnym działaniu. Żaden z suplementów nie wykona za nas ciężkiej pracy na treningu.

Suplementacja

Efektywność suplementacji jest bardzo różna. Wszystko zależy od składu konkretnego preparatu oraz właściwości. Dzisiaj pragniemy wziąć pod lupę zielony jęczmień.

Zielony jęczmień to suplement diety, który uzyskiwany jest z młodego, niedojrzałego zboża. Bogactwo w błonnik, beta-karoten i witaminę C, czynią z tej rośliny, jeden z najskuteczniejszych preparatów na odchudzanie.

Zielony jęczmień został wielokrotnie przebadany pod kątem efektywności. Co do tego, że jest skuteczny nie ma absolutnie żadnych wątpliwości. Wyniki badań były zgodne – to naprawdę efektywny preparat odchudzający.

Błonnik doprowadza do poprawy tempa metabolizmu oraz zmniejszenia apetytu. Zaś beta-karoten i witamina C poprawiają odporność organizmu.

Opinie na temat zielonego jęczmienia

„Ten preparat jest naprawdę skuteczny. Doskonale się sprawdza przy odchudzaniu. Pozwolił mi chudnąć w tempie około 5kg na miesiąc, bez diety i treningu. Nie sądzę by był jakikolwiek skuteczniejszy preparat na odchudzanie. Polecam!”. ~ Karolina, Podlaskie

„Zielony jęczmień? Polecam, bez dwóch zdań. Efektywny, bezpieczny i szybko działający. No i co najważniejsze – bez efektu jojo. Pozwalał mi schudnąć 6kg w ciągu dwóch miesięcy.” ~ Angela, Małopolskie

„Trudno mi sobie wyobrazić odchudzanie bez zielonego jęczmienia. Ten środek okazał się strzałem w dziesiątkę. Wcześniej testowałem wiele preparatów tego typu. Żaden, absolutnie żaden nie był tak skuteczny” ~ Artur, Zachodnio-Pomorskie

„Absolutnie najlepszy środek na odchudzanie. Korzystałem z Green Barley (zamówiłem w sieci) przez trzy miesiące. Efekt? 13 kilogramów mniej. Co więcej, nie stosowałem żadnej diety”. ~ Romek, Warmińsko-Mazurskie