Figura – by była zgrabna i atrakcyjna potrafimy zrobić naprawdę wiele. „Krok po kroku” to seria, która ma Ciebie przybliżyć do wymarzonej sylwetki. Zapnij pasy – to będzie jazda bez trzymanki. Jesteś gotowy/a

Krok pierwszy – co chcesz osiągnąć?

Odpowiedź na te pytanie wydaje się banalna, ale nie zawsze przychodzi łatwo. Musisz stawiać sobie cele realne, które nie powinny mieć ograniczeń czasowych. To znaczy, lepszy jest cel w postaci „chcę schudnąć 2 kg w jak najszybszym czasie”, aniżeli „chcę schudnąć 2 kg w 2 tygodnie”. Wynika to z faktu, iż nie mamy całkowitego wpływu na tempo odchudzania, gdyż jest ono uzależnione od metabolizmu i innych indywidualnych uwarunkowań.

Cel musi być czytelny i przedstawiony możliwie szczegółowo. Ponadto, wraz z nim wypunktuj wszystkie założenia, które mają Cię do niego zaprowadzić – dietę, plan treningowy, suplementację i wszelkie inne czynniki.

Krok drugi – wybierz dietę

Nikogo nie trzeba przekonywać, że dieta to element odchudzania, który można określić mianem kluczowego. Wszak, od nawyków żywieniowych wszystko się rozpoczyna. Bez takiej zmiany, odchudzanie po prostu jest niemożliwe.

Wybór diety powinien być mądry i przemyślany. Nie rzucaj się z motyką na słońce. Dobierz jadłospis do swojej wagi, zapotrzebowania energetycznego i preferencji kulinarnych (to umożliwi znacznie łagodniejszy przebieg).

Jeśli wydatek rzędu kilkudziesięciu złotych nie stanowi dla Ciebie większego problemu, to zalecamy konsultację z dietetykiem. Wówczas otrzymamy dietę skonstruowaną specjalnie pod nasz organizm i preferencje.

Krok trzeci – wybierz aktywność fizyczną
aktywność fizyczna

Nieprawdą jest, że aby schudnąć trzeba biegać lub chodzić na siłownię. Wybór jest znacznie szerszy. Istotne jest bowiem to by wprawiać ciało w ruch w takim stopniu, by pobierał on energię nie tylko z węglowodanów, ale także materiału zapasowego (tkanki tłuszczowej), jednocześnie ją spalając.

Założenia dotyczące aktywności mogą wyglądać naprawdę różnie. Ważne, by określały one w czasie długość sesji (sugerujemy ok 5 treningów w tygodniu po 60-80 minut).

Krok czwarty – nie poddawaj się

Nigdy. Pamiętaj, że Twoja praca wreszcie zaprocentuje. Odchudzanie jest wymagające, ale… z całą pewnością warto dokonać metamorfozy. Nie tylko dla atrakcyjności, ale także zdrowia i samopoczucia.

Krok piąty – wykorzystaj suplementy diety!

Sposobów na odchudzanie jest wiele. Niektóre zakładają zmianę nawyków żywieniowych, inne wyczerpujący trening. Który sposób jest najskuteczniejszy? Na te pytanie trudno odpowiedzieć. Można jednak wskazać ten, który cieszy się najwyższą popularnością.

Do najczęściej wykorzystywanych sposobów na redukcję zbędnych kilogramów zaliczamy suplementację. Absolutnym liderem popularności jest zielony jęczmień. To środek, który bije rekordy sprzedaży na całym świecie.

Co do tego, że zielony jęczmień jest skuteczny nie ma żadnych wątpliwości. Liczne pozytywne opinie potwierdzają niezwykłą efektywność tego preparatu. Trudno spotkać się z jakąkolwiek negatywną recenzją.

Zielony jęczmień działa bardzo wydajnie. Stosowałam go wraz z dietą i udało się chudnąć w przyzwoitym tempie około czterech kilogramów na miesiąc, bez efektu jojo – POLECAM. – Angelika

Efektywność zielonego jęczmienia stoi na najwyższym poziomie. Dzięki suplementacji, chudnę 2 kilogramy na tydzień. To fenomenalne rozwiązanie, dzięki któremu pozbyłem się już 11 kilogramów. Drugie tyle czeka na swoją kolej ;-). – Roman

Polecam! Zielony jęczmień towarzyszy mi w odchudzaniu od trzech miesięcy. Dopiero po zastosowaniu tego preparatu faktycznie udało się chudnąć w dobrym tempie. Świetna sprawa, polecam niezdecydowanym (sama na początku miałam wątpliwości). – Karolina

Tajemnica efektywności zielonego jęczmienia kryje się w składzie tego suplementu. Uwarunkowana jest ona przez bardzo wysoką zawartość błonnika, beta karotenu i witaminy C. To również doskonałe źródło minerałów i innych witamin.

Tak unikalna kompozycja pozwala nie tylko szybko chudnąć, ale także wzmocnić organizm. Środek ten nie powoduje żadnych skutków uboczny i może być stosowany przez osoby w każdy wieku.